Klantenservice & FAQ

Klantenservice & FAQ

 

  • Bestellen:

– Bestellen van producten kan alleen via de winkelwagen op de webshop. Wel kunt u een e- mail sturen als uw wens op een product anders is. Bijvoorbeeld het formaat of de kleur. Of tijdens een bezoek, dat kan alleen op afspraak. Geef dat door via het e-mail adres: contact@M-apART.nl en laat daar ook uw telefoonnummer achter. Wij nemen spoedig contact met u op om dat verder te bespreken.

 

  • Betaalmetodes:

– Ideal

 

  • Contact:

– Voor hele dringende zaken kunt u gebruik maken van een contactformulier. Zie helemaal onderaan de website bij contact op de donkergrijze balk. Wij nemen binnen 1 werkdag contact op.

– Voor alle overige zaken gelieve gebruik te maken van het e-mailadres; contact@M-apART.nl of op bepaalde tijden voor telefonisch contact. Zie hiervoor de gegevens onderaan op de grijze balk NEEM CONTACT OP. Binnen 3 werkdagen nemen wij contact op.

Webshop: M-apART
Telefoon: zie home page
E-mail: Contact@M-apART.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: M-apART
Onze domeinnaam is: www.M-apART.nl
Ons vestigingsadres:
Burg. Ottenhoffstraat 13
6561CL Groesbeek (Gld)
KVK: 80175260
BTW: NL003403055B37

  • Garantie en klachten: Zie pagina: ruilen Retourneren & Garantie

– Heeft u klachten of opmerkingen over het ontvangen product. Geef dat altijd eerst aan ons door. Neem dan contact op via e-mail of telefonisch. Zie de gegevens en contacttijden (indien van toepassing) onderaan de website.

– Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor de zaken niet lopen zoals zou moeten.

Wij vragen u dit zo spoedig mogelijk maar binnen 4 weken na levering, aan ons door te geven. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

– Wij proberen uw klacht, goed en tevreden voor u af te handelen. Maar leidt dit niet tot een oplossing, en heeft u uw klacht nog nergens in behandeling gegeven, kijk dan bij de Algemene voorwaarden bij artikel 14, hoe u eventueel verder kunt handelen

  • Levertijden:

– Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij binnen 2 werkdagen te verzenden. Mochten wij de levertijd niet halen dan brengen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.

– Levering verloopt via postbode of pakketbezorger van Post.nl. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen.

 

  • Prijzen:

– Prijzen zijn inclusief BTW 21%

 

  • Ruilen / Retourneren: Zie pagina: Ruilen / Retourneren & Garantie

– Producten die uitgezonderd worden van retour zenden: Zie pagina: ruilen Retourneren & Garantie. In het kort: Producten die op uw verzoek en uw wensen speciaal voor u zijn gemaakt.

– Mocht u een verkeerd artikel, of verkeerd afleveradres hebben gebruikt, geef dat zo snel mogelijk door via het contactformulier zie contact helemaal onderaan de website. Deze berichten bekijken wij dagelijks op werkdagen. Wij zullen proberen om dit nog te wijzigen.

– Wilt u uw product ruilen voor een ander product? Dat is helemaal geen probleem. Neem contact op via e-mail of telefonisch. Zie de gegevens en tijden (indien van toepassing) onderaan de website.

 

– Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product!

 

  • Waardevermindering:

– Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.